慶祝生命! CELEBRATE Life!

當我慶祝生命時,我記得用祈禱祝福我的身體、我的活動和我的旅程。As I celebrate life, I remember to bless my body, my activities, my journey with prayer. 我也在祈禱中祝福家人和朋友。I bless family and friends in prayer also. 無論我與他們在一起還是與他們分開,上帝的精神將我們團結在一起,慶祝生命。Whether I am with them or apart from them, God's spirit unites us in a celebration of life. 我享受每天忙碌和放鬆的時光。I enjoy both the busy and the relaxing times of each and every day.

 “唯有依靠耶和華的,必得安穩。”

"One who trusts in the Lord is secure." -Proverbs 29.25

留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是弱視、低視力及視障?

多焦點鏡片的驗配技巧

簡說「主禱文」的意義