感謝上帝 Thank You, God

那女人…,來俯伏在耶穌跟前,將實情全告訴他。耶穌對她說:「女兒,你的信救了你,平平安安地回去吧!你的災病痊癒了。」。-馬可福音 5:33-34   The woman... fell down before him, and told him the whole truth. He said to her. Daughter, your faith has made you well; go in peace, and be healed of your disease. -Mark 5:33-34 

謝謝你,上帝,醫治我!Thank You, God, for healing me! 上帝啊,我感謝我的思想、身體和事務正在癒合。God, I give thanks that healing is taking place in my mind, body, and affairs. 事先表示感謝可以減輕我的恐懼或擔憂,因為它們可能會干擾治療的進行。Giving thanks beforehand relieves me of fear or concern that might interfere with the healing taking place. 我放鬆,讓它發生。I relax and let it happen.  上帝,感謝你醫治了我和我所愛的人。 Thank You, God, for healing me and my loved ones.

留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是弱視、低視力及視障?

多焦點鏡片的驗配技巧

簡說「主禱文」的意義