溫柔的精神 GENTLE SPIRIT

沒有你我該怎麼辦?What would I do without you?

你會永遠擁有我。You’ll always have me.

無論我周圍發生什麼,上帝的精神都是內心的平靜,撫慰和安慰我。

No matter what is going on around me, the spirit of God is peace within that soothes and comforts me.

因此,如果我面臨巨大的挑戰,或者只是對某些事情猶豫不決,我知道我可以依靠上帝的神聖精神。So if I am faced with a challenge of monumental proportions or merely undecided about something, I know that I can rely on the sacred spirit of God.

“我把這些事告訴了你們,好讓你們在我裡面有平安。”

"I have said this to you, so that in me you may have peace."

-John 16:33

留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是弱視、低視力及視障?

多焦點鏡片的驗配技巧

簡說「主禱文」的意義