感謝上帝!Thank You, God!

感謝上帝!Thank You, God! 

我現在感謝你,在我迷失的時候指引我,在我認為自己不可愛時愛我,在我覺得找不到人時讓我充滿平安。I give thanks to You now, for guiding me when I seemed lost, for loving me when I thought I was unlovable, and for filling me with peace when I felt there was none to be found.

“我要定睛在你身上勸戒你。”

I will counsel you with my eye upon you.” -Psalm 32:8

留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是弱視、低視力及視障?

多焦點鏡片的驗配技巧

簡說「主禱文」的意義