倚靠上帝 LEAN ON GOD

上帝啊,我相信你,我知道你會在我身邊,風雨同舟,在最好的時光和最具挑戰性的時期。God, I trust in You, knowing that You will be there for me, through thick and thin, in the best of times and in the most challenging of times. 你是我的磐石,我的堡壘,我的一切。You are my rock, my fortress, my everything.

我倚靠你,發現完全的寧靜。I lean on You and discover complete serenity. 

我是你的孩子,你永遠不會拋棄我。   I am Your child, and You will never forsake me. 你永遠與我同在,作為我內住的靈。  You are always with me as my indwelling Spirit.

  “我就是道路、真理和生命。若不藉著我,沒有人能到父那裡去。”

"I am the way, and the truth, and the life. No one comes to the Father except through me." -John 14:6

 

留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是弱視、低視力及視障?

多焦點鏡片的驗配技巧

簡說「主禱文」的意義