奇蹟 MIRACLES

 上帝是我生命中創造奇蹟的力量。

God is the miracle-working power in my life.

神蹟就在我身邊,通過每天經歷的奇蹟,神鼓勵我相信一切皆有可能。

Divine miracles are all around me, and through the miracles experience every day, God encourages me to believe that all things are possible.

“主神說:「我是阿拉法,我是俄梅戛,(阿拉法,俄梅戛:是希利 尼字母首末二字)」,是昔在、今在、以後永在的全能者。(啟示錄 1:8)

  I am the Alpha and the Omega,says the Lord God, who is and who was and who is to come, the Almighty-Revelation 1:8

留言

這個網誌中的熱門文章

什麼是弱視、低視力及視障?

多焦點鏡片的驗配技巧

簡說「主禱文」的意義